دانلود کتاب


 

دانلود کتاب زندگی نامه استیو جابز


دانلود کتاب زندگی نامه استیو جابز

استیو پاول جابز (Steven Paul Jobs) (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۵۵) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.  شرکت اپل روز چهارشنبه، ۲۴ آگوست ۲۰۱۱، اعلام کرد که استیو جابز، مدیر عامل این شرکت عظیم از مقام خود کناره‌گیری کرده‌است و تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، جایگزین آقای جابز شده‌است.استیو جابز در سن ۵۶ سالگی در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ درگذشت.

دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)


دانلود کتاب قضاوت های حضرت علی (ع)

امام علی (ع) ملقب به امیرالمؤمنین در بین مسلمانان می باشد ایشان زاده ۱۳ رجب ۲۴ پیش از هجرت مصادف با ۱۷ مهر ۲۲ سال پیش از مبدا خورشیدی و درگذشته ۲۱ رمضان ۴۰ هجری قمری برابر ۸ بهمن ۳۹ خورشیدی است.
حضرت علی (ع) در دوران خلافت سه خلیفهٔ اول در جنگ‌ها شرکت نمی‌کرد و جز در انتخاب خلیفهٔ سوم فعالیت سیاسی نداشت. البته هر گاه خلفای سه گانه می‌خواستند، در امور دینی، قضایی و سیاسی به آنها مشورت می‌داد.

دانلود کتاب نبرد من



دانلود کتاب نبرد من

 

هیتلر به عنوان یک کهنه‌سرباز نشان‌دار جنگ جهانی اول، در سال ۱۹۲۰ (میلادی) به حزب نازی پیوست و در سال ۱۹۲۱ به ریاست آن رسید. او پس از زندانی شدن به خاطر شرکت در کودتای نافرجام در سال ۱۹۲۳، با ترویج ایده‌های ناسیونالیستی، ضد کمونیستی و یهودستیزی و ایراد سخنرانیهای پرشور، حامیانی در سطح کشور آلمان به دست آورد.

 

دانلود بایت شماره 193 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان


دانلود بایت شماره 193 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 193:
- اپراتور مورد نظر در دسترس می‌باشد!
- انتخاب بانک مرکزی، همیشه راحت‌ترین راه
- عزم نوکیا برای شکست نوکیا
- سایه مرگ بر جهان فناوری
- پایانی در راه است؟!!
- یکپارچه‌سازی یا رقابت
- Duqu از استاکس‌نت تقلید می‌کند
- منشی در رایانه و تلفن همراه
- خصوصیت Width در جدول HTML (قسمت سوم)

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان Prolog


دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان Prolog

 

پرولوگ یک زبان برنامه‌نویسی منطقی چند منظوره مبتنی بر مفاهیم هوش مصنوعی و زبان‌شناسی محاسباتی است. این زبان بر پایه منطق ریاضی بنا نهاده شده و میتوان گفت نسبت سایر زبانهای برنامه نویسی متفاوت است. بهمین خاطر این زبان را به عنوان زبان کاملا منطقی می‌شناسند و حتی به آن پرلوگ خالص نیز اطلاق می‌شود.
این زبان، ریشه خود را بر خلاف بسیاری از زبان‌های برنامه نویسی دیگر از منطق صوری گرفته است. پس منطق برنامه را از لحاظ روابط بیان کرده است و اجرای آنها بیشتر از طریق پرس و جوها حول این روابط موجب شده میشود. باید توجه داشت که این پرس و جوها از داده های مجزایی ساخته می شوند.
منطق گرا بودن این زبان، برای بکارگیری در بانک‌های اطلاعاتی، ریاضیات نمادین، زبان تجزیه و برنامه‌های دیگر بسیار سودمند است.

 

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: